PENDERITA SLIP DISC & PERNAH OBESE

PERCAYAKAH ANDA CLIENT INI ADALAH  BEKAS PENDERITA :

❇️ SLIP DISC
☢️ OBESITI 92KG
⛔ MINOR STROKE

Namun hari ini...
Beliau bebas dari semua itu dan bergerak aktif.

Anda mungkin tidak percaya jika mendengar sendiri pengalamannya terlantar dikatil akibat minor stroke.

Sudah jatuh ditimpa tangga..

Mengalami kemalangan kecil di bilik air sehingga doktor mengesahkan beliau mengalami slip disc pula..

Sampai bila nak meratapi semua itu..
Beliau bangkit mencabar diri dari segala cabaran tersebut.

Alhamdulillah..
Hari ini kesihatan beliau jauh lebih baik dari  5 tahun lalu.

Tahniah dari saya..

Jika anda tanya saya apa rahsia Nor Hedayah?

Jawapan saya : Dia adalah anak didik saya yang paling saya hormati dan saya redha semua ilmu saya padanya.

Pergi lah berlajar darinya
In Sya Allah anda tak kan sesat.

Sedikit ciri-ciri beliau :

a) Menghormati guru
Anda nak ilmu.. tp anda lawan guru.. macamana?
Keberkatan ilmu akan hilang.

b) Tidak pernah jemu mendengar dan sertai semua talk sy.
Kadang2 saya yang segan dengan beliau. Sebab sy tahu dia dah tahu..
tapi tetap dia datang jugak..

anda harus faham..
ilmu dan kefahaman nie tidak sama.

ia berpunca dari redhanya guru dan anugerah ilahi yg beri anda faham.

c) Akan menghubungi sy awal n mohon maaf jika tidak dapat hadir atas sebab2 tertentu.

d) Senantiasa membantu rakan-rakan. Apabila membantu rakan-rakan, automatic membantu saya juga.

Dan lain..lain lagi...

Cukup lah sebahagian dari coretan hari ini..
Ingin menjadi beliau ??

Pergilah berguru dengannya..

Jika anda teruja dengan kisah ini..
Jom sertai Alumni Get Fit79

saya akan minta beliau kongsikan dalam sesi khas Alumni nanti.

Comments

Popular Posts